24 februari, 2006

Anna på vift med KFF

Jaha så kom då sambon hem efter sex månader på handkirurgen i Malmö. Skönt! Men vad händer då? Jo på söndag tar hon sitt pick och pack och drar iväg med 22 vältränade ynglingar till La Manga…

Ja några äldre herrar med Nanne i spetsen följer också med. Jag talar förstås om Kalmar FF:s årliga träningsläger och sambon följer med som lagläkare, en vice ordförande får givetvis hålla sig hemma. Visst borde man känna sig orolig :-) men jag har blivit lugnad av Kjell Nyberg!!!! Är karln pålitlig???

Dock ligger jag själv i hårdträning inför ett bröllop (mer om det i en kommande blogg) så jag är inte så orolig. Därtill har sambon lovat dagliga rapporter, så om det finns något av intresse lär det skrivas här.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag lovar att hålla kollen på Kjell och de övriga.../B-G

24 februari, 2006 20:14  
Blogger Johnny said...

Litar på dig B-G!!! :-)

24 februari, 2006 21:09  

Skicka en kommentar

<< Home