30 maj, 2006

Halvårets

rivstart. Johan Persson som dundrar fram förslag i ett rasande tempo. Ibland nya, ibland goda avdankade idéer.

som vanligt. Dede Anderson som sin vana trogen producerar mål när han kommer till ett nytt lag. Nu i Norge.

ont i magen. Matchen mot Gefle, såväl laget hade ont i magen som undertecknad. Mitt onda släppte dock så fort poängen var bärgad.

mest hybris. Sambon som hävdade att hennes medverkan på La Manga innebar noll skador, noll sjukdomar i truppen. Jamen hur gick det sedan?

minst överraskande. Göran Häggfors som nytt moderat kommunalråd. Den mannen har fler rävar bakom örat än vad någon i denna stad misstänker.

mest blöta. Ord överflödiga. Men sista budet är brist på luftning.

kovändning. Sossar med humor har gjort en hemsida www.kovandning.se

mest garanterade vinnare. Kaldner har ett pris att hämta på KFF-galan.

säkraste seger. Hammarby som vanligt- kassaskåpssäkert. För spänningens skull gjorde vi alla mål.

Vänsterpartist. Irene Fleetwood som håller ordning på mig.

2 Comments:

Blogger Nicke Grozdanovski said...

Den där med säkraste seger kan jag väl hålla med om. Har inga invändningar men jag mår hyfsat bra ändå när jag studerar tabellen varje dag under kommande sommar :-)
Ha de gott kamrat :-)

02 juni, 2006 14:37  
Blogger Johnny said...

Hon dansade en sommar....

02 juni, 2006 17:38  

Skicka en kommentar

<< Home